niedziela, 27 grudnia 2015

Pierwszym miastem jakie odwiedziłem był piękny Londyn. Stolica Anglii. Słyszałem o tym mieście wiele ale nie sądziłem ze jest tak cudowne. Siedziałem w James Park wśród kwitnących drzew. Roznosił się tutaj wspaniały zapach skoszonej trawy, rosy. Słyszałem delikatne podśpiewywanie ptaków. po czas gdy podszedł do mnie mężczyzna - dozorca. Rozpoczęliśmy bardzo interesującą rozmowę na temat pieniędzy. Kiedyś myślałem ze pieniądze to nic w porównaniu z uczuciami itd. Myślałem ze będąc wspaniałym lecz niedocenionym poeta zdobędę wszystko czego chciałem jak się jednak okazało mogę wszystko kupić. Dostanie wszystko co mnie otacza jest materialne i możliwe do kupienia. Zmieniło to mój światopogląd... stwierdziłem więc ze nadszedł czas na zmianę...

2 komentarze:

  1. Londyn jest super też tam byłem

    poprostukordian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gdzie teraz jedziesz? Odpisz! Nie umie się doczekać kolejnej historii

    OdpowiedzUsuń