niedziela, 27 grudnia 2015

      Cześć mam na imię Kordian, założyłem tego bloga by opowiedzieć wam swoją historię.


     Kiedyś jak byłem mały chciałem popełnić największą głupotę swojego życia a to tylko dlatego, że starsza ode mnie kobieta mnie nie chciała. Jak to każdy 15 - latek  bardzo to przeżywałem, wewnętrzna rozpacz i odrzucenie miotały mną tak bardzo, że pchnęło mnie to do odebrania sobie życia.... Gdyby nie on... Grzegorz - mój opiekun, pewnie teraz by mnie tu nie było.
To dzięki niemu postanowiłem wziąć się w garść i zwiedzić trochę świata. Mój blog będzie opisywał każdą z moim przygód. Życzę Wam przyjemnej lektury oraz czekam na wasze komentarze aby móc więcej wam opowiedzieć jeżeli o czymś zapomnę.


3 komentarze:

  1. jak sie czujesz ?


    poprostukordian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś szczęściarzem, że masz takiego przyjaciela jak Grzegorz, który był z tobą w tych trudnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzegorz to twój najlepszy przyjaciel! Doceń go, tyle dla ciebie zrobił. Czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Nad.Sof

    OdpowiedzUsuń